Wnętrze

9 sposobów na udaną wyprzedaż garażową

Jeśli Twój garaż jest przepełniony przedmiotami, których już nie używasz, spróbuj tych wskazówek, aby zorganizować udaną wyprzedaż garażową!

Nie wiem, jak to się dzieje, ale jakoś gromadzimy wystarczająco dużo rzeczy w naszym życiu, aby mieć coroczną wyprzedaż garażową. Od czasu, gdy się poznaliśmy, Ryan i ja prawdopodobnie zorganizowaliśmy co najmniej dziesięć wyprzedaży garażowych i lubię myśleć, że staliśmy się w tym całkiem dobrzy.

Mamy go w dół do nauki, tak, że to trwa minimalną pracę na maksymalny sukces – niektóre pieniądze w naszej kieszeni, oczyszczony dom, a właściwie nawet trochę dobrego czasu.

Po naszej ostatniej wyprzedaży garażowej pomyślałem, że może to być zabawny post, aby podzielić się wszystkimi naszymi tajnymi wskazówkami, aby uczynić je wielkim sukcesem!

Pamiętaj, aby również sprawdzić ten post o zakupy yard sprzedaży i jak znaleźć bardzo najlepsze rzeczy!

I zapisz się poniżej do mojej grupy VIP, gdzie wyślę więcej moich najlepszych pomysłów prosto do Ciebie.

Najlepszy dzień i czas na wyprzedaż garażową

Kiedyś prowadziliśmy nasze wyprzedaże w sobotę i niedzielę od 7 do 1. Po kilku latach zdaliśmy sobie sprawę, że niedziele były totalnym niewypałem. Bardzo mało klientów i jeszcze mniej sprzedaży.

A celem każdej wyprzedaży garażowej, jak wszyscy wiemy, jest pozbycie się rzeczy.

Więc przenieśliśmy się do piątku i soboty od 7 do południa. To było trochę lepsze.

Ale nasze ostatnie dwie wyprzedaże, zdecydowaliśmy, że chcemy sprzedawać tylko w jeden dzień. Więc zrobiliśmy to tylko w piątek i byliśmy otwarci, dopóki nie skończyły się nam rzeczy. Co było około 7-1 i tak.

Okazuje się, że ludzie kochają yard sale w piątek! Gorąco polecam spróbować piątek w Twojej okolicy, aby zobaczyć, czy to jest skuteczne dla Ciebie, jak również.

Jak nagłośnić swoją wyprzedaż podwórkową lub garażową

Około trzy lub cztery dni przed czasem, upublicznij swoją sprzedaż.

Zawsze umieszczamy ją na Craigslist i na naszej lokalnej stronie w aplikacji Nextdoor. Możesz również podzielić się swoją sprzedażą na Facebooku, Instagramie lub innych mediach społecznościowych, jeśli czujesz się z tym komfortowo.

Mam listę „Bliskich przyjaciół” na Instagramie, którą często wykorzystuję do upubliczniania osobistych wydarzeń, takich jak wyprzedaże garażowe.

Wiele osób bada wyprzedaże garażowe z wyprzedzeniem, więc upewnij się, że dobrze napisałaś ogłoszenie, kiedy je upubliczniasz. Uwzględnij szczegóły, takie jak daty, godziny, lokalizację i wszelkie przedmioty, które chciałbyś zaprezentować.

Zrób wielkie znaki sprzedaży garażowej

Zrób kilka znaków, aby umieścić wokół dzielnicy. Upewnij się, że można je przeczytać z ulicy, jak jedziesz samochodem.

Jako yard sale shopper, jestem zawsze przyciąga do znaków, które obejmują jasne kolory, jasne pisanie i zwięzłe informacje.

Nasze tylko powiedzieć „YARD SALE” ze strzałką wskazującą w kierunku naszego domu, a nasz adres jest na dole znaków.

Umieść je po zmroku noc przed sprzedażą i umieścić je na ruchliwych ulicach, aby zagwarantować trochę dodatkowego ruchu. Pamiętaj, aby zdjąć je, gdy skończysz sprzedawać, lub ludzie będą nadal jeździć przez.

Również, zapisać znaki na następny raz!

Jak przygotować przedmioty do sprzedaży garażowej

Nikt nie lubi yard sale z brudnych rzeczy, więc oczyścić go!

Odkurz go, wytrzeć go w dół, prać go. Cokolwiek to jest, upewnij się, że jest czysty i działa prawidłowo, jeśli masz zamiar go sprzedać.

Wycena przedmiotów

Najlepszym sposobem na wycenę przedmiotów na sprzedaż podwórkową jest użycie tych naklejek cenowych na każdym przedmiocie, który sprzedajesz, aby nie było wątpliwości, ile rzeczy kosztuje.

Uważam, że ludzie są bardziej skłonni do zakupu, jeśli mają pomysłkosztów z góry.

To również oszczędza ogromną ilość czasu i wysiłku, aby mieć wszystko wycenione z wyprzedzeniem, a nie pola pytania w kółko od klientów.

Organizowanie stołów na Yard Sale

Lubię zakupy na wyprzedażach, które są naprawdę dobrze zorganizowane, więc organizuję nasze wyprzedaże najlepiej jak potrafię.

Elektronika idzie na jednym stole, wystrój na innym stole, i tak dalej.

Umieść swoje droższe/małe przedmioty gdzieś, gdzie możesz mieć na nie oko! Mieliśmy nasz sprawiedliwy udział biżuterii i elektroniki odejść z naszych sprzedaży bez nas wiedząc.

Miej dużo gotówki pod ręką

Upewnij się, że masz resztę! Zazwyczaj mamy kilka dziesiątek, kilka piątek i około 20 jedynek na początek.

A jeśli ktoś prosi cię o wybicie setki z samego rana… nie rób tego.

Spraw, by było przyjemnie

Pozdrawiaj swoich klientów! Wiele osób lubi yard sprzedaży dla aspektu społecznego, więc być przygotowany do rozmowy.

Z drugiej strony, niektórzy ludzie po prostu lubią przeglądać i odbijać. Tak czy inaczej, przywitaj się, podziękuj i pożegnaj.

Ponadto, zawsze lubimy mieć jakąś muzykę grającą podczas gdy ludzie rozglądają się! Grająca muzyka zapewnia przyjazną atmosferę i umila czas.

Oddaj pozostałe itemy

Kiedy skończysz, na pewno zostaną Ci jakieś rzeczy. Weź wszystkie wartościowe przedmioty i przekazać je do miejsca jak Goodwill, Armia Zbawienia, lub Habitat for Humanity.

Mam nadzieję, że te wskazówki dotyczące sprzedaży garażowej pomogą Ci w udanej sprzedaży! xoxo

Może ci się również spodobać

Read More

Nasze recenzje

Ta oferta Sage Barista to obowiązkowy zakup dla kawoszy

parseInt(e,10)}else d=!1;return d}()){var m=new Promise((function(e,t){!function n(){(new Date).getTime()-f>=c?t(Error(c+”ms timeout exceeded”)):document.fonts.load(h(i,”’+i.family+'”’),a).then((function(t){1parseInt(t,10)||536===parseInt(t,10)&&11>=parseInt(t,10))),t=r&&(w==g&&v==g&&y==g||w==b&&v==b&&y==b||w==x&&v==x&&y==x)),t=!t),t&&(E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),clearTimeout(l),e(i))}var u=new n(a),m=new n(a),p=new n(a),w=-1,v=-1,y=-1,g=-1,b=-1,x=-1,E=document.createElement(„div”);E.dir=”ltr”,o(u,h(i, „sans-serif”)),o(m,h(i, „serif”)),o(p,h(i, „monospace”)),E.appendChild(u.a),E.appendChild(m.a),E.appendChild(p.a),document.body.appendChild(E),g=u.a.offsetWidth,b=m.a.offsetWidth,x=p.a.offsetWidth,function e(){if((new Date).getTime()-f>=c)E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),t(Error(c+”ms timeout exceeded”));else{var n=document.hidden;!0!==n&&void 0!==n||(w=u.a.offsetWidth,v=m.a.offsetWidth,y=p.a.offsetWidth,d()),l=setTimeout(e,50)}}(),s(u,(function(e){w=e,d()})),o(u,h(i,'”’+i.family+'”,sans-serif’)),s(m,(function(e){v=e,d()})),o(m,h(i,'”’+i.family+”,serif’)),s(p,(function(e){y=e,d()})),o(p,h(i,”’+i.family+”,monospace’))}))},e.exports=a}()},function(e,t,n){e.exports=n(2)},function(e,t,n){„use strict”;n.r(t);var o=n(0),i=n.n(o);!function(){if(-1!==document.cookie.indexOf(„fonts”)||!window.Promise)document.documentElement.classList.remove(„fonts-loading”),document.documentElement.classList.add(„fonts-loaded”);else{setTimeout((function(){var...
Czytaj dalej