Microsoft potwierdza, że łączy aplikację mobilną Xbox i Xbox Game Pass dla systemów iOS i Android.
W dzisiejszym wpisie na blogu Microsoft potwierdził, że gracze będą mogli uzyskać dostęp do biblioteki Game Pass i powiązanych funkcji z głównej aplikacji Xbox od tego tygodnia.
Zaoszczędź 25% na Super Mario RPG na Nintendo Switch
Super Mario RPG jest teraz dostępne z 25% zniżką w Argos. Wystarczy użyć kodu „GAMING25” przy kasie.
- Argos
- Zaoszczędź 25%
- Teraz £28.49
Zobacz ofertę
Zaktualizowana aplikacja Xbox Insiders będzie dostępna wkrótce, a samodzielna aplikacja Game Pass zostanie wycofana w listopadzie.
We wpisie na blogu Microsoft napisał: „Kluczowe funkcje – takie jak możliwość odkrywania Game Pass i zarządzania członkostwem – będą teraz dostępne w jednym miejscu dzięki aplikacji Xbox na urządzenia mobilne. Będziesz mógł przeglądać pełny katalog Game Pass, aby znaleźć swoje ulubione gry i być na bieżąco z powiadomieniami o nowych grach pojawiających się w usłudze. Jeśli jesteś członkiem Game Pass Ultimate, będziesz mógł również przeglądać i odbierać swoje profity”.
Microsoft twierdzi, że wszystkie funkcje, które użytkownicy lubią w aplikacji Xbox, nigdzie się nie wybierają. Obejmują one możliwość udostępniania klipów z gier i zrzutów ekranu, przeglądania osiągnięć, łączenia się ze znajomymi, instalowania nowych gier na konsoli, korzystania z czatu imprezowego do połączeń wideo lub głosowych i nie tylko.
To, co nie będzie częścią nowej aplikacji – przynajmniej bezpośrednio – to możliwość bezpośredniego strumieniowania gier. Użytkownicy iOS i Androida z Game Pass Ultimate nadal będą musieli strumieniować odpowiednie tytuły za pośrednictwem obsługiwanej przeglądarki.
W innym miejscu Microsoft wprowadza tryb Game Bar Compact dla wszystkich graczy PC na Windows. Tryb ten, ogłoszony w zeszłym miesiącu, jest przeznaczony dla graczy z mniejszymi ekranami.
{ if ( event?.data && typeof event.data == 'string’ && event.data.indexOf(’lre:playerReady://’) == 0) { let sessionData = JSON.parse(event.data.slice(’lre:playerReady://’.length)); console.log(’lre:playerReady’, sessionData); let widget = window.anyclip.getWidget(null, sessionData.sessionId); if (widget) { console.log(’LRE WIDGET READY’, widget); widget.pauseMon(); } else { console.log(’LRE WIDGET NOT FOUND’); } } }); } ]]>