Apple podobno planuje ograniczyć liczbę metod, za pomocą których można uzyskać obsługę klienta online.
Według nowego artykułu MacRumors powołującego się na wiele anonimowych źródeł, Apple zamierza wyeliminować szereg ról doradców wsparcia opartych na mediach społecznościowych. Obejmie to takie przepisy na Twitterze, YouTube, a nawet własną stronę internetową Apple Support Community.
Raport twierdzi, że ta wielka redukcja wsparcia online Apple rozpocznie się jeszcze w tym roku. Po zakończeniu tych ról klienci Apple nie będą mogli uzyskać wsparcia za pośrednictwem tych sposobów.
Zaoszczędź 150 funtów na Honor Magic 5 Pro
Amazon nadal sprzedaje Honor Magic 5 Pro tanio po Prime Day, ze zdrowym rabatem w wysokości 150 funtów.
- Amazon
- Zaoszczędź 150 funtów
- Teraz £799.99
Zobacz ofertę
W przypadku Twittera (lub X, jeśli chcesz być o tym wszystkim Elonem Muskiem), konto @AppleSupport nie będzie już udzielać ludzkich odpowiedzi od 1 października, twierdzi raport. Po tej dacie otrzymasz automatyczną powtórkę oferującą alternatywne metody kontaktu z Apple. Firma oferuje wsparcie na Twitterze od 2016 roku.
Jeśli chodzi o YouTube, obecna możliwość uzyskania wsparcia bezpośrednio za pośrednictwem sekcji komentarzy filmów przesłanych przez Apple zostanie usunięta. Wszyscy specjaliści społeczności opłacani za pomoc na forum społeczności wsparcia Apple również zostaną zlikwidowani.
Wygląda na to, że Apple zaoferuje setkom pracowników dotkniętych tą redukcją szansę na przejście do tradycyjnej roli wsparcia telefonicznego, ale wydaje się, że pracownicy ci nie będą mogli przejść do równoważnej roli opartej na czacie online, chyba że będzie to konieczne z medycznego punktu widzenia.
Odejście od tych ról pomocy opartych na czacie zostanie najwyraźniej zakończone do listopada.
Wygląda na to, że jeśli twój nowy iPhone 15 zacznie się psuć, będziesz musiał porozmawiać z prawdziwym człowiekiem, aby go naprawić.