Użytkownicy Sky Glass cierpią z powodu dziwnego błędu, który uniemożliwia im włączenie telewizorów.
Niestandardowe zestawy Sky Glass, które umożliwiają widzom strumieniowe przesyłanie usług telewizyjnych Sky bez potrzeby korzystania z anteny satelitarnej, zaczęły działać nieprawidłowo w czwartek wieczorem i trwały do piątku. Za pośrednictwem strony internetowej Downdetector, setki użytkowników Sky nadal zgłaszają przerwy w dostawie prądu w piątek wieczorem.
Uzyskaj 22% zniżki na składany telefon Motorola Razr 50
Złap składaną Motorolę Razr 50 na Amazon za jedyne £626.17, co stanowi ogromną obniżkę o £172.83! To fantastyczne 21% od pierwotnej ceny, co czyni go najtańszym od czasu premiery pod koniec czerwca.
Użytkownicy Sky są zaznajomieni z awariami na przestrzeni lat, czy to z powodu złej pogody, czy problemów z łącznością, ale dziesiątki użytkowników, którzy nie są w stanie w ogóle włączyć telewizora, to z pewnością nowość. Wielu użytkowników zrzuca winę na złą aktualizację oprogramowania, ale Sky nie podał przyczyny.
Sky jest jednak świadome problemu zarówno z krążkami hokejowymi Sky Glass, jak i Sky Stream i przeprosiło. Na X firma zamieściła link do ręcznego restartu urządzeń dotkniętych problemem. „Przepraszamy, że niektórzy klienci Sky Glass i Stream doświadczają obecnie problemów podczas próby włączenia swoich urządzeń” – powiedział rzecznik.
Widzowie są naturalnie zdenerwowani problemami, które na razie „zamurowały” niektóre telewizory. Jeden z użytkowników napisał: „Mój Sky Glass nie działa już od ponad 11 godzin. Czy jesteś w stanie podać aktualizację poprawki? Płacimy dużo pieniędzy każdego miesiąca za korzystanie z waszych usług i rozumiemy, że czasami zdarzają się usterki, ale jak dotąd 11 godzin bez końca, to nie jest dobre.”
{ if ( event?.data && typeof event.data == 'string’ && event.data.indexOf(’lre:playerReady://’) == 0) { let sessionData = JSON.parse(event.data.slice(’lre:playerReady://’.length)); console.log(’lre:playerReady’, sessionData); let widget = window.anyclip.getWidget(null, sessionData.sessionId); if (widget) { console.log(’LRE WIDGET READY’, widget); widget.pauseMon(); } else { console.log(’LRE WIDGET NOT FOUND’); } } }); } ]]>