Kiedy Netflix uruchomił swój tier Basic With Ads pod koniec ubiegłego roku, zabrakło wsparcia dla kilku kluczowych urządzeń streamingowych, w tym sprzętu Apple TV.
Nawet jeśli zarejestrowali się za pomocą innego urządzenia, użytkownicy nie mogli uzyskać dostępu do opcji opartej na reklamach na swoim cennym „hokejowym krążku” dekodera.
Zaoszczędź 11% na Apple AirPods 3
Amazon oferuje obecnie trzecią generację Apple AirPods za jedyne 159 £, co stanowi oszczędność 20 £ w stosunku do RRP.
- Amazon
- Oszczędność 11%
- Teraz £159
Zobacz ofertę
To się teraz zmieniło, jak zauważył użytkownik Reddita na początku tego tygodnia (przez TechCrunch), który zauważył reklamy pojawiały się w treści podczas oglądania na Apple TV. Obraz pokazuje reklamę dla Microsoft Bing i inny dla nowego Super Mario Bros. Movie.
Netflix potwierdził TechCrunch, że aplikacja tvOS jest teraz wśród tych, które oferują dostęp do bardziej przystępnego tier.
Nie jest jasne, co spowodowało zmianę, ale nadal istnieje duża liczba popularnych urządzeń, których aplikacja Netflix nie obsługuje planu Basic With Ads. Należą do nich aplikacje Chromecast i Windows.
Netflix Basic With Ads wystartował w listopadzie 2022 roku i kosztuje w Wielkiej Brytanii 4,99 funta. To o 2 funty taniej niż standardowy plan podstawowy. Tier finansowany reklamami jest ograniczony do jakości wideo 720p i można oglądać tylko na jednym urządzeniu w tym samym czasie. Tak więc, nie będzie akcji 4K HDR, pobierania offline, lub oglądania na wielu urządzeniach.
Większość biblioteki jest dostępna do oglądania w ramach tego poziomu, z kilkoma wyjątkami, a reklamy nie będą wyświetlane podczas programów dla dzieci. Jeśli chodzi o częstotliwość i czas trwania reklam, zobaczysz około czterech minut na godzinę, z pojedynczymi spotami trwającymi nawet 30 sekund.
Czy zapisaliście się już na Netflix Basic With Ads? Jak bardzo rozpraszają Was reklamy? A może już się do nich przyzwyczailiście?