Nasze recenzje

Czy zapłaciłbyś za pozbycie się reklam na Instagramie i Facebooku? Wkrótce może to być możliwe

Reklamy na Instagramie i Facebooku mogą być zmorą czyjejś egzystencji, a jeśli często korzystasz z tych usług, prawdopodobnie oddałbyś część swojej ziemskiej duszy, aby się ich pozbyć.

Cóż, wkrótce może nie będziesz musiał sprzedawać swojej duszy, aby korzystać z aplikacji bez produktów, których nie potrzebujesz, wciskanych ci w twarz co trzeci post.

Jak donosi New York Times, Meta rozważa wprowadzenie płatnej subskrypcji na Facebooka i Instagrama, która uwolniłaby osie czasu od reklam.

Umowa na Galaxy Z Flip 5 daje ci darmowego Chromebooka

Zarejestruj się na tę umowę z ID mobile (100 GB danych za 42,99 GBP miesięcznie plus 100 GBP w dół), a będziesz mógł ubiegać się o darmowego Samsunga Galaxy Chromebook Go

  • Telefony komórkowe w Wielkiej Brytanii
  • 100 GB danych i darmowy Chromebook
  • 42,99 GBP miesięcznie

Zobacz ofertę

Nie jest to pierwszy raz, kiedy pojawia się ten pomysł, ale tym razem dotyczy on ciągłych obaw Komisji Europejskiej związanych z przetwarzaniem danych konsumentów przez firmę społecznościową i narażeniem użytkowników na śledzenie reklam.

Podczas gdy Meta daje już użytkownikom możliwość rezygnacji z ukierunkowanych reklamodawców w Unii Europejskiej, uruchomienie poziomu umożliwiającego całkowitą rezygnację z reklam może w pewnym stopniu zadowolić organy regulacyjne UE.

Stanowiłoby to jednak ogromną zmianę w modelu biznesowym Meta, ponieważ firma działa całkowicie w modelu finansowanym z reklam od czasu pierwszego uruchomienia Facebooka.

Jak zauważa NYT: „Przez prawie 20 lat podstawowa działalność firmy Meta koncentrowała się na oferowaniu użytkownikom bezpłatnych usług społecznościowych i sprzedaży reklam firmom, które chcą dotrzeć do tych odbiorców. Zapewnienie płatnego poziomu byłoby jednym z najbardziej namacalnych przykładów tego, jak firmy muszą przeprojektowywać produkty, aby zachować zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności danych i innymi politykami rządowymi, szczególnie w Europie”.

Jeśli Meta wprowadziłaby tę politykę w UE, istnieje duża szansa, że byłaby ona dostępna również w Wielkiej Brytanii.

Szczerze mówiąc, nawet płacenie za pozbycie się reklam może być dobrym sposobem na zaoszczędzenie pieniędzy. Jeśli zdarzy ci się kliknąć reklamę na Facebooku lub Instagramie za jednym razem, jesteś skazany na oglądanie jej codziennie przez resztę czasu – w obu aplikacjach – dopóki w końcu nie poddasz się i nie kupisz tej rzeczy.

Może ci się również spodobać

Read More

Nasze recenzje

Chcesz zająć się fotografią? Ta oferta Amazon jest dla Ciebie

parseInt(e,10)}else d=!1;return d}()){var m=new Promise((function(e,t){!function n(){(new Date).getTime()-f>=c?t(Error(c+”ms timeout exceeded”)):document.fonts.load(h(i,'”’+i.family+'”),a).then((function(t){1parseInt(t,10)||536===parseInt(t,10)&&11>=parseInt(t,10))),t=r&&(w==g&&v==g&&y==g||w==b&&v==b&&y==b||w==x&&v==x&&y==x)),t=!t),t&&(E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),clearTimeout(l),e(i))}var u=new n(a),m=new n(a),p=new n(a),w=-1,v=-1,y=-1,g=-1,b=-1,x=-1,E=document.createElement(„div”);E.dir=”ltr”,o(u,h(i, „sans-serif”)),o(m,h(i, „serif”)),o(p,h(i, „monospace”)),E.appendChild(u.a),E.appendChild(m.a),E.appendChild(p.a),document.body.appendChild(E),g=u.a.offsetWidth,b=m.a.offsetWidth,x=p.a.offsetWidth,function e(){if((new Date).getTime()-f>=c)E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),t(Error(c+”ms timeout exceeded”));else{var n=document.hidden;!0!==n&&void 0!==n||(w=u.a.offsetWidth,v=m.a.offsetWidth,y=p.a.offsetWidth,d()),l=setTimeout(e,50)}}(),s(u,(function(e){w=e,d()})),o(u,h(i,'”’+i.family+'”,sans-serif’)),s(m,(function(e){v=e,d()})),o(m,h(i,'”’+i.family+'”,serif’)),s(p,(function(e){y=e,d()})),o(p,h(i,'”’+i.family+'”,monospace’))}))},e.exports=a}()},function(e,t,n){e.exports=n(2)},function(e,t,n){„use strict”;n.r(t);var o=n(0),i=n.n(o);!function(){if(-1!==document.cookie.indexOf(„fonts”)||!window.Promise)document.documentElement.classList.remove(„fonts-loading”),document.documentElement.classList.add(„fonts-loaded”);else{setTimeout((function(){var...
Czytaj dalej
Nasze recenzje

Nasza ulubiona oferta Nothing Ear 2 na Black Friday powraca – jeśli jesteś szybki

parseInt(e,10)}else d=!1;return d}()){var m=new Promise((function(e,t){!function n(){(new Date).getTime()-f>=c?t(Error(c+”ms timeout exceeded”)):document.fonts.load(h(i,”’+i.family+'”’),a).then((function(t){1parseInt(t,10)||536===parseInt(t,10)&&11>=parseInt(t,10))),t=r&&(w==g&&v==g&&y==g||w==b&&v==b&&y==b||w==x&&v==x&&y==x)),t=!t),t&&(E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),clearTimeout(l),e(i))}var u=new n(a),m=new n(a),p=new n(a),w=-1,v=-1,y=-1,g=-1,b=-1,x=-1,E=document.createElement(„div”);E.dir=”ltr”,o(u,h(i, „sans-serif”)),o(m,h(i, „serif”)),o(p,h(i, „monospace”)),E.appendChild(u.a),E.appendChild(m.a),E.appendChild(p.a),document.body.appendChild(E),g=u.a.offsetWidth,b=m.a.offsetWidth,x=p.a.offsetWidth,function e(){if((new Date).getTime()-f>=c)E.parentNode&&E.parentNode.removeChild(E),t(Error(c+”ms timeout exceeded”));else{var n=document.hidden;!0!==n&&void 0!==n||(w=u.a.offsetWidth,v=m.a.offsetWidth,y=p.a.offsetWidth,d()),l=setTimeout(e,50)}}(),s(u,(function(e){w=e,d()})),o(u,h(i,'”’+i.family+”,sans-serif’)),s(m,(function(e){v=e,d()})),o(m,h(i,”’+i.family+”,serif’)),s(p,(function(e){y=e,d()})),o(p,h(i,”’+i.family+”,monospace’))}))},e.exports=a}()},function(e,t,n){e.exports=n(2)},function(e,t,n){„use strict”;n.r(t);var o=n(0),i=n.n(o);!function(){if(-1!==document.cookie.indexOf(„fonts”)||!window.Promise)document.documentElement.classList.remove(„fonts-loading”),document.documentElement.classList.add(„fonts-loaded”);else{setTimeout((function(){var...
Czytaj dalej